Wednesday, January 21, 2015

Hello Kitty Pink Widget pack - Adorable widgets! (UCCW)




Prettydroid mempersembahkan anda semua sesuatu yang paling DIKEHENDAKI oleh semua peminat tegar Hello Kitty dan Pencinta Merah Jambu di luar sana iaitu “Cute Pack of Hello Kitty Widgets”.









“Hello Kitty Pink Widget Pack” ini mengandungi 7 widgets berbeza untuk peranti Android anda supaya memberikan telefon bimbit anda kelihatan Keperempuan sepenuhnya!

Semua widget adalah berdasarkan pada Ultimate Custom Widget (UCCW) dan untuk membuatnya berfungsi sekaligus anda perlu memuat turun Ultimate Custom Widget dari laman playstore terlrbih dahulu.

“Hello Kitty Pink Widget Pack” ini mengandungi:

1) Jam Digital Hello Kitty
2) Jam Analog Hello Kitty
3) Kalendar Hello Kitty
4) Nota pad Hello Kitty
5) Cuaca Ramalan Hello Kitty
6) Papan Notifikasi Hello Kitty
7) Bateri Hello Kitty
  
Untuk mendapatkan “Hello Kitty Pink Widget Pack” seperti yang dinyatakan diatas sila klik pautan link yang diberikan disini;




Penjelasan;
                                                   
Saya bukan pemilik gadget diatas. Ianya adalah hak milik laman
prettydroid.blogspot.com yang mana tujuan saya menulis mengenai Hello Kitty Pink Widget Pack tersebut hanyalah sekadar buat berkongsi sesama peminat-peminat serta pengunjung yang meminati gadget Hello Kitty dalam pelbagai bentuk. Untuk makluman para pengunjung, tema gadjet diatas adalah kenyataan yang dikeluarkan pada tahun 2013 yang lalu dan jika anda berminat untuk mengetahui tema terbaru mengenai Widget Pack, sila layari pautan link seperti yang telah di hi-lite kan diatas.


Pics: prettydroid.blogspot.com
 

No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad