Wednesday, July 17, 2013

Tunjukkkan Aku Jalan-Jalan Orang Beriman Dan Bertawakal Ke Arah JalanMu


Ya Allah, sesungguhnya aku hanya seorang hamba yang lemah, hamba yang sering alpa dengan kecantikan dunia, hamba yang mungkin tersesat jalan untuk bertakwa lurus ke jalanMu, bantulah aku ya Allah, tunjukkkan aku jalan-jalan orang beriman dan bertawakal kearah jalanMu, sesungguhnya di dunia ini betapa dalamnya kasihku pada Arashi namun aku juga takut adakah kasih itu bakal menyesatkan diriku, dan walau betapa dalam kasihku pada Arashi, aku juga tidak pernah melupakan sanjunganku terhadap Nabi Muhammad kekasihmu juga Rasullullah S.A.W yang aku sanjung dan junjungi. Sesungguhnya ketakutanku padaMu ya Allah lebih besar daripada kasihku pada Arashi maka aku redha jika pertemuanku dengan Arashi ialah sesuatu yang tidak baik, bimbinglah aku agar menjauhi mereka dan jika kehadiran mereka itu mendatangkan manfaat bagiku, Kau kekalkanlah perasaaan kasihku pada mereka tidak lebih dari aku mengagungkan diriMu, tidak lebih dari sanjunganku terhadap Nabi Muhammad S.A.W serta tidak lebih dari kasih seorang ibu yang melahirkanku. Lindungilah aku dari perbuatan-perbuatan syirik yang sesungguhnya menjadi kemurkaanMu. Dan sesungguhnya pula jika kasihku pada Arashi menjadi kemurkaanMu, aku redha meninggalkan Arashi demi Allah S.W.T .

No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad