Friday, July 12, 2013

Aku Belajar Erti Perjuangan




Aku mengalirkan air mata kerana aku melihat sesuatu yang tidak mampu aku lakukan normal seperti orang lain,

… lemah duduk di atas lantai, namun aku menahan kesakitan kerana aku mengerti itu yang dimaksudkan ujian,

… menggigil kuat dalam makmal bersuhu rendah, namun aku membisu, senyuman yang mampu aku lemparkan agar mereka tahu aku bukan insan yang lemah,

… berjalan terlalu perlahan dari orang lain, namun aku tidak letih untuk ke hadapan kerana disana yang menungguku adalah impian,

Sering terjatuh seorang diri, namun aku masih berusaha bangkit tanpa bantuan dan kini aku kenal erti perjuangan.

No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad