Wednesday, July 17, 2013

WE STILL THE SAME HUMAN by ONE CREATOR.


Orang minat Korea aku minat Jepun,
Orang tengok Drama Sinetron, aku tengok Youtube,
Orang tengok Teduhan Kasih, aku tengok National Geographic,
Perempuan cemburu tengok perempuan yang lebih cantik, aku cemburu dengan orang yang bergelar Saintis,
Orang bela Kucing, aku sibuk nak bela Singa,
Perempuan kumpul kasut dengan baju, aku tak habis2 kumpul patung Teddy,
Orang dengan style order Grape Juice, aku simple order Dutch Lady,
Suka kemas bilik sendiri, lastnya aku baring bilik mak,
Orang pakai Pink color, aku wear all in black,
Manusia tak lekang dengan phone/ipad, aku tak miss bkepit dengan pen dan buku,
Cakap pasal Kpop sume budak join, aku layan Jpop sume orang pandang macam Alien,
Nak jadi bintang Top masuk audition nyanyian, nak hiburkan diri sendiri aku nyanyi depan cermin,
Penari hebat menari dapat pujian, aku menari main hentam sebab nak lepaskan geram
Orang menangis sebab kena tinggal bf/gf, aku menangis sebab PET aku pass away..
Last sekali orang cakap kat aku
“You’re WEIRD person..”
Yes, thank to say I am the WEIRD person,
But still, we have no difference my dear,
You’re maybe the NORMAL ONE
And I am the WEIRD ONE
To the point WE STILL THE SAME HUMAN by ONE CREATOR.

No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad