Wednesday, December 31, 2014

Pengumuman Pertunangan Matsumoto Jun (ARASHI) Dan Inoe Mao?


Finally, My Dream Comes True!







Seperti yang dilaporkan,

Kelihatannya  tiket-tiket bagi acara 65th Kohaku Uta Gassen yang akan datang telah laku dijual dengan harga mencapai 300,000 yen di tempat lelongan. Sebabnya : Pengumuman Pertunangan Matsumoto Jun dan Inoe Mao. Semestinya, bagi pihak NHK, ianya seperti restu dari syurga dalam kebetulan Arashi yang sekali lagi merupakan host program buat tahun ini serta Inoe Mao yang memulakan drama terbarunya yang terpanjang tahun depan dalam “Hana Moyu”. Pengumuman pertunangan tersebut semestinya akan memberi kesan positif sebelum “Hana Moyu”  yang bermula pada 4 Januari tahun depan. Selepas pertunangan, acara pernikahan sepertinya berlaku pada September tahun depan setelah Inoe Mao selesai menjalani penggambaran.

Kedua-dua mereka telah pun digosip keluar bersama sepanjang 9 tahun selepas penggambaran “Hana Yori Dango”. Walaupun banyak gambar mereka yang diambil ketika bersama oleh beberapa paparazzi Jepun, namun telah mendapat tentangan dari Johnny’ Entertainment agar tidak mendedahkannya.

Matsumoto Jun juga pernah dikaitkan menjalin hubungan dengan beberapa artis wanita lain seperti Nakama Yukie dan Shibasaki Kou namun Inoe Maou tetap menjadi pilihannya. Ramai peminat mula mempercayai gossip tersebut setelah kedu-dua mereka dilaporkan telah menghadiri acara perkahwinan Oguri Shun dan Yuu Yamada bersama dan juga mereka telah dilihat mengenakan cincin “Boucheron” yang sepadan.

Baca selanjutnya dalam bahasa Inggeris disini,




Sama ada benar atau tidak gossip tersebut, selaku Arashian, kita harus mempersiapkan diri kita dengan pengumuman idol pasangan kesayangan kita (JunMao) yang bakal melangkah ke alam perkahwinan yang semestinya memnggembirakan buat peminat-peminat mereka. Kita seharusnya sentiasa menyokong dan menyayangi mereka walauapapun keputusan mereka dalam kehidupan peribadi kerana itulah semangat dari seorang peminat sejati yang sentiasa memberi dorongan kepada idol kesayangan mereka.

Walaupun mungkin menjadi khabar sedih buat peminat  JunToshi/Matsumiya/JunBa/SakuMoto (Arashi pairs with MJ), namun kita selebihnya menginginkan hubungan yang real buat MJ. Dan itu tidak bermakna,  Arashi akan dipinggirkan dalam kehidupan MJ. MJ sentiasa menyayangi Riida kesayangannya, begitu juga Aiba, Nino dan Sakurai yang sudahpun menjadi sebahagian dari kehidupannya.


Apa yang seharusnya kita doakan, semoga rumor tersebut menjadi nyata dan TAHNIAH buat pasangan JunMao.

To JunMao CP,
I wish for both of you, happy having a happily family married life <3<3<3 Omedetou!

Love Forever
Domyoji x Makino

credit pics to the picture owner.

No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad