Tuesday, February 03, 2015

Anastasiya Shpagina: Gadis Cantik Berwajah Anime

Gonbawa minna ^_^

Here, this time is another posting about Real Living Doll.  Dah lama jugak tak update pasal entry ni kan? Dan kali ini K nak bercerita semula mengenai salah seorang gadis cantik menyerupai patung atau watak-watak Anime dan untuk tajuk kali ini K memilih Anastasiya Sphagina: gadis Cantik Berwajah Anime. Harap semua pembaca terhibur dengan coretan dan beberapa paparan foto Anastasyia Shpagina.
 



Anastasiya Shpagina adalah seorang gadis cantik menyerupai anime berusia 20 tahun yang lahir di Ukrania. Anastasiya mengatakan semenjak melihat karakter anime yang diciptakan oleh mangaka-mangaka Jepun, dirinya lantas menjadi obses untuk memiliki penampilan yang sama.
 







Sleeping Beauty Anastasiya Sphagina

Anastasiya Sphagina at garden

kawaii Anastasiya Sphagina wearing maid cafe dress

Anastasiya Sphagina with orange-brown bear

kyaa~~ kawaii (>_<)




Anastasiya mengakui bahawa dirinya memperoleh kecantikannya tersebut hanya dengan menghias wajah yang dia lakukan secara rutin setiap hari.

Anastasiya berkata bahwa untuk menghias wajah agar menyerupai anime, Anastasiya memerlukan waktu sebanyak 30 minit setiap harinya. Turut dipercayai juga, Anastasiya telah melakukan beberapa operasi plastik untuk mendapatkan mata bulat dan juga pipi tirusnya yang menawan itu.

Peachi!






Anastasiya Sphagina Lovely Violet hair

Cho kireii Anastasiya Sphagina




Gadis ini dikatakan mudah berkawan serta memiliki hubungan yang sangat baik dengan gadis patung lainnya antaranya Valeria Lukyanova. Namun, berbeza dengan Valeria, Anastasiya Shpagina lebih memilih untuk membuat wajahnya menyerupai idola anime Jepun yang sudah sekian lama Anastasiya kagumi.
 

hontouni looks like a doll, ne..




Anastasiya Sphagina with her cute little fans. Lucky girl~

Anastasiya Sphagina with her fans (left: maybe the cosplayer one who wears Anastasiya style) They both look same. I can't tell which one (O_o)

And also this. I think the one who sit at the right is real Anastasyia.



Penjelasan: (harap maklum bahawa semua gambar adalah sumber dari beberapa laman web yang berbeza seperti wordpress, tumblr, pinterest dan sbgy.)

Jadi, setakat ini saja paparan foto serta coretan K mengenai Gadis Cantik berwajah Anime iaitu Anastasyia Shpagina. Mungkin dalam coretan yang akan datang dalam kategori label yang sama, K akan bercerita pula mengenai Venus Angelic. Juga merupakan salah seorang gadis cantik serupa patung atau punya wajah seiras anime. Penasaran soal Gadis cantik berwajah anime yang seterusnya? Jadi, jangan lupa untuk terus follow my next post about Real Living Doll atau kekal saja melayari laman ini ok. coretan yang terbaik hanya buat pengunjung-pengunjung yang tetap setia menyokong laman ini.

Sekian dulu coretan K hari ini. Janee~~

No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad