Monday, January 11, 2016

Segmen Blogwalking | Yaya Cendana

Assalamualaikum, Konnichiwa pembaca sekalian ^_^

Apa khabar?
Harap semua pembaca sihat sejahtera selalu~



Untuk join segmen BLOGWALKING I YAYA CENDANA
Sila klik banner diatas 
 
Arigatou Gozaimassu ^_^





Rasanya dah lama agaknya saya tak join segmen blogwalking ni kan?
Beberapa minggu lepas cuma sempat join Segmen Pencarian Bloglist oleh HanyaDiHatiku Blogspot, Alhamdulillah, berjaya jugak masuk Top20 Bloglist.

So hari ni saya berkesempatan join Segmen Blogwalking I Yaya Cendana. Sambil kita ajak kawan-kawan blogwalking sama..  sambil tu jugak kita boleh mengeratkan silaturrahim sesama blogger ^_^

As usal saya ini jenis yang slow sikit nak blogwalking, tapi In Shaa Allah, lambat2 pun pasti akan sampai jugak kat blog korang. Cuma ambik masa sikit sebab line kat tempat saya ni x berapa clear sangat. Hehehee… XD

Baiklah, sebelum mengundur diri, saya nak jelaskan sekali lagi bagi sesiapa yang nak join segmen kat atas tu, mudah je caranya, klik je kat banner atas tu ye… In Shaa Allah sampai pada entry nya~

Jyaa, sore dake  (Baiklah, itu saja)
Mata o aimashou  (Jumpa lagi)

No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad