Tuesday, December 29, 2015

Nendoroid Plus Hatsune MIku X CuteRody





Terbaru kolaborasi antara Miku dan Rudy telah menghasilkan Hatsune Miku & CuteRody (Mint), Kagamine Rin/Len & CuteRody (Lemon) serta Megurine Luka CuteRody (Peach) yang kelihatan sangat comel!



Alat mainan kuda yang terkenal yang dihasilkan di Itali bernama Rody ini beserta siri Nendoroid Plus yang menampilkan watak-watak dari Vocaloid telah dikeluarkan sebagai salah satu projek kolaborasi yang melibatkan watak Hatsune Miku, Kagamine Rin, Kagamine Len dan Megurine Luka dimana setiap satunya akan ditampilkan dengan CuteRody yang sepadan dengan warna imej yang mereka wakili. Bahkan, kuda CuteRody ini juga boleh digerakkan. Dengan harga (2000 Yen/RM72), Ia bakal memasuki pasaran pada Mei 2016.

Selain itu, Nendoroid ini juga  terdapat dalam versi Nozomi Moritomo dari siri anime (The Rolling Girls) dengan tema  “Gadis sekolah tinggi sertai Nendoroid” (5,556 Yen/RM199) yang bakal memasuki pasaran pada waktu yang sama.

Sementara Nendoroid Akitsushima dari siri permainan video terkenal Kantai Collection (Kan-Colle) dengan tema “Seaplane Carrier Nendoroid Akitsushima, naikkan layar kapal!” (5,093 Yen/RM182) beserta Nendoroid Nya-tan dari siri anime popular (Etotama) dengan tema “Nya-tan kini menyertai Nendoroid~Nya” (5000 Yen/RM179) masing-masing bakal memasuki pasaran April 2016.

No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad