Thursday, February 13, 2014

L.O.N.E.L.Y



Bermula dari seorang gadis yang sunyi
Aku hidup dalam duniaku sendiri
Meniti perjalanan tanpa teman disisi
Senyuman tetap ku pamerkan pada ilahi yang sesungguhnya mengerti.

Setiap kali aku melihat harapan
Aku berdoa agar ia menjadi kenyataan
Namu apakan adayaku  sebagai seorang insan yang Cuma menumpang
Manusia merancang namun segalanya Tuhan yang menentukan

Dari sini aku mencipta dunia fantasiku sendiri
Mempunyai seorang teman yang setia untuk menemani
Tidak wujud, tidak kelihatan namun dia sentiasa memerhati
Tidak kira siangku yang sepi dan malamku yang ngeri
Dialah bayangku sendiri yang sentiasa menemani

Sesungguhnya manusia hanya sementara hidup di bumi
Hanya satu pintaku pada ilahi yang Maha Mengetahui
Seandainya di dunia ini tempat aku menyepi
Jadikanlah aku insan menempati Syurgamu yang abadi.

No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad