Tuesday, October 15, 2013

If I Become Editor Someday


Tittle : Japanese Famous Couple
Language : Malay Only
Disclaimer : This is just a fiction only. Because I love this pair, I’ve came an idea to write about how it can be if this pair are really true in their past/future or hidden relationship. Here, I make Top 10 Favorite Japanese Famous Couple Star which I make it on my own. No matter if they true/not with these bond, I wish it XDD. Especially my favorite OTP is Ohmiya SK <3

***
SPACE
CAUGHT UP
by Aisuki Ono

Top 10
Mizushima Hiro & Yoshitaka Yuriko


Walaupun dikatakan tidak mempunyai haluan yang sama dalam Jdrama bersiri Tokyo Dogs, namun pada realitinya, Yuriko dan Hiro ternyata lebih mencapai keserasian yang tiggi ketika berada di luar set.

Top 9
Ruki (The Gazette) & Yoshioka Yui


Kedua-duanya berasal dari agensi JRock dan sama-sama mempunyai pengaruh kepopularan yang tinggi dalam carta jualan muzik JRock keseluruhan. Namun, disebalik semangat pesaing antara satu sama lain, rupa-rupanya terselit hubungan serasi antara kedua-dua pasangan ini yang sentiasa dilihat begitu memahami jiwa muzik satu sama lain malah kedua-duanya sentiasa dilihat meluangkan masa bersama di studio dan berkongsi idea terhadap lirik-lirik yang dihasilkan.

Top 8
Ninomiya Kazunari (Arashi) & Nozomi Sasaki


Dia merupakan antara ahli kedua bongsu dalam kumpulan idol popular Arashi yang sering dilemparkan gossip-gosip scandal dengan beberapa actress cantik Jepun dan kali ini Nozomi Sasaki menjadi sasaran. Walaupun kedua-duanya tidak menunjukkan sebarang komen mengenai hubungan serius mereka, namun gelagat comel 2 pasangan ini yang berkomunikasi dari jauh mendapat perhatian peminat dan media, walaupun ketika Sasaki pernah mengeluarkan kenyataan “Ninomiya kun hanya milik Ohno san…”.

T0p 7
Oguri Shun & Inoe Mao


Walaupun beristeri, ternyata itu tidak menjadi masalah kepada jejaka handsome No.1 Jepun ini untuk mencari punca rezekinya dalam kancah dunia hiburan. Tidak seperti actor-aktor lain yang semakin tergugat kepopularan disebabkan sudah berumahtangga, namun berbeza dengan Shun Oguri yang semakin terserlah bintangnya setiap kali ditawarkan apa saja jenis watak dan terutamanya apabila digandingkan dengan pelakon wanita berkebolehan Jepun Mao Inoe dan ramai yang berpendapat sangat menyukai 2 watak ini yang begitu serasi ketika bersama.

Top 6
Ikuta Toma & Ohno Satoshi (Arashi)

Dari awal penggambaran drama bersiri Maou, Ohno kali ini kerap dikatakan keluar bersama Toma Ikuta dan apa yang diketahui setakat ini, Toma dikatakan begitu jelas mempamerkan rasa hormatnya terhadap Ohno dengan sering memberikan Ohno hadiah tanpa sebab. Gara-gara 2 watak sensasi yang digabungkan bersama ini juga membuatkan Demam Maou mula menular di seluruh pelusuk Jepun dengan jumlah kadar tontonan rangking tertinggi yang memihak kearah drama sensasi tersebut.

Top 5
Kamenashi Kazuya (Kattun) & Rina Suzuki (Scandal)


Siapa sangka pemain dram Scandal yang cantik lagi tinggi ini kini begitu mesra menjalin hubungan segar dengan jejaka tampan dari ahli Kattun ini yang sememangnya menjadi buruan ramai wanita.

T0p 4
Haruma Miura & Yui Aragaki


Setelah mencecah jualan box office tertinggi di pasaran Jepun, bintang utama Sky Of Love Yui dan Haruma kini mula menarik perhatian orang awam untuk terus menonoton apa saja drama yang menggabungkan 2 watak sensasi ini.

Top3
Ohno Satoshi & Ninomiya Kazunari

 
Berbanding gossip-gosip yang menunding kearah scandal menjalin hubungan dengan wanita, ternyata gossip mesra kedua-dua jejaka ini menjalin hubungan gay secara rahsia semakin hari semakin mendapat tumpuan seluruh media dan blogger. Dan hasilnya, apa saja aktiviti yang dilakukan 2 jejaka ini ketika bersama terus dijejaki dan diselidiki hingga menjadikan mereka satu-satunya pasangan lelaki paling popular di Jepun

Top2
Tomohisa Yamashita (NEWS) & Nagasawa Masami


Apabila lelaki paling digilai mula didekati, pastinya membuat peminat sakit hati. Tapi Masami, dia menagmbil risiko yang tinggi mendedahkan pada umum mengenai hubungan sebenarnya bersama Yamapi. Syukurnya, reaksi yang diterima peminat akhirnya merestui hubungan mereka dan kini tiada lagi kebimbangan bahawa Yamapi akan disakiti lagi.
 
Top1
Matsumoto Jun (Arashi) & Inoe Mao


Keserasian dalam menjayakan watak utama drama bersiri Hana Yori Dango, menjadikan kedua-dua pasangan ini terus diminati sebagai pasangan paling ideal di Jepun. Sehingga kini, permintaan untuk meneruskan lagi drama bersiri popular ini terus dilanjutkan mengikut musim.

***

So look, can I be a writer someday? Hmm… I wish it would be Potato/Wink Up/Popolo… anything is fine as long as it keep related into Jpop especially the Arashi one. Hehehe..

Here, I make 1 page shot about Arashi and another 1 is my own cover of Magazine, opps… I forget to put some tittle of the issue in front of cover… hontouni gomenasai (bow). Btw, it still a cover right? O_O







No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad