Friday, November 06, 2015

November Bulan TERINDAH KU

アッサラムアライクム皆さん!
こんばんは ^_^

Alhamdulillah, bertemu lagi kita hari ini dalam entry nordasagigirl ^_^
Kunjungan para pembaca sekalian amatlah dihargai.

Baiklah, mengenanai tajuk entry Nor kali ini yang berjudul “November Bulan TERINDAH Ku” sudah pasti ia berkait rapat dengan bulan yang paling istimewa buat Nor.

Seperti yang para pengunjung maklum, hari ni dah masuk tanggal 6November2015 bersamaan 24Muharam 1437Hijrah. Begitu cepat rasanya masa berlalu, pejam celik pejam celik, kita semakin berada di penghujung tahun 2015. Apapun, Nor rasa bersyukur sangat sebab istimewanya bulan November ni ialah ialah adalah bulan yang TERINDAH buat Nor.


Menunggu detik 27hb November, Nor akan lengkap menjadi seorang wanita yang berumur 24 tahun yang beransur/semakin SIHAT. Amiin.

Tarikh 27hb ini juga merupakan tarikh kelahiran Nor ke muka bumi milik Allah SWT yang begitu indah dan sempurna ini, dan Nor rasa berterima kasih sangat pada Allah SWT yang meletakkan Nor ke dalam rahim ibu sehingga lahirnya Nor di muka bumi ini. Dan terima juga pada Ibu yang berjuang hingga ke akhir melahirkan Nor ke dunia ini.


Pada masa yang serentak, Nor turut berkongsi bulan indah bersama insan kesayangan Nor iaitu  Ono Satoshi (ARASHI). Jurang tarikh kelahiran kami hanya berbeza satu hari iaitu Ohno (26hb) dan Nor (27hb). 8 tahun bergelar Arashian, fakta inilah yang paling menggembirakan Nor, apabila takdir meletakkan kami lahir pada bulan yang sama dengan jurang tarikh hb yang hanya berbeza satu hari. Subhanallah~


Bulan TERINDAH kami telah TIBA dan pada kesempatan ini, Nor ingin mengucapkan Happy OhNovember kepada semua Ohno fangirl diluar sana! Sama-sama kita meraikan “Aoi Month” dan mula mengira detik COUNTDOWN untuk Ulangtahun Kelahiran Ohno yang ke-35 dan pada masa yang sama I also being a COMPLETELY Ni-Jyu-Yon HEALTHY Josei !

#wearesagittarian
#norux3104anniversary
#BeautifulNovember
#2627



No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad