Tuesday, November 17, 2015

NORAMIE LOOK ALIKE



Assalamualaikum, Selamat pagi, Good Morning, Ohayou gozaimasu ^_^
Thanks god, we meet again in this beautiful November.
Hari ni K buat coretan istimewa mengenai “NORAMIE Looks Alike”

Haa, kalau nak tahu benda apa yang serupa mengenai NORAMIE ni or siapa sebenarnya NORAMIE ni?, jadi teruskan scroll page ke bawah untuk membaca coretan K pada entry kali ini.






Haa.. kenal tak dengan gambar yang K insert kat atas?
Pernah nampak tak wajah 2 selebriti hot ni?
Bagi rakyat Malaysia, tak sah kalau tak kenal Nora Danish, pelakon jelita dan rupawan yang sering menghiasi panggung wayang Malaysia dengan gandingan bersama aktor-aktor terkemuka Malaysia dan baru-baru ini seperti yang umum tahu mengenai filem terbaru Nora iaitu “SUAMI AKU USTAZ” gandingan bersama Jejaka kacak Singapura, Adi Putra mula mencetuskan fenomena watak Nora Danish sebagai wanita berimej hijab semakin mula diterima ramai.

Baiklah, itu tadi mengenai pelakon tanah air kita, Nora Danish.

Sekarang, beralih pula mengenai seorang lagi selebriti yang seiras dengannya. So, bagi penggemar-penggemar lagu Jpop yang membaca entry K kali ini, pasti ramai dah kenal dengan penyanyi Jepun dengan wajah ayu yang menawan lagi tertawan ini kan, dan tak lain tak bukan, dia ni ialah Amuro Namie.

Jom kita tengok foto-foto diorang yang K gandingkan bersama. Douzo!
















Tengok wajah diorang, lebih kurang sama je kan? Dua-dua nampak cantik and sweet ^_^ Sebab tu lah untuk entry kali ni K bagi tiitle “NORAMIE LOOK ALIKE”. Walaupun kedua-duanya mempunyai pembabitan karier seni yang berbeza iaitu Nora Danish (Pelakon) dan Amuro Namie (Penyanyi), namun mereka tetap dilabel sebagai ARTIS TOP serta DIVA Terkemuka yang mempunyai profesion yang tinggi serta berkaliber yang mana membuatkan mereka disanjungi ramai peminat di tanah air masing-masing.
                         
Kalau nak suruh K pilih antara Nora Danish atau Amuro Namie… Mmm…
K pilih Hamasaki Ayumi! LOL (>_<)

Anyway, setakat ini sajalah coretan K hari ini mengenai coretan “NORAMIE LOOK ALIKE”. Harap korang semua terhibur dengan tajuk entry kali ini.


Jya, sore dake minna! Mata Aimashou ^_^



No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad