Thursday, April 03, 2014

5 Idol Who's Responsible To Make A Full House In TNOS



Saya tak kisah jika tak ramai peminat Arashi di Malaysia atau mungkin di Sarawak hanya saya seorang yang mengenali Arashi. Yang penting saya percaya, Arashi mempunyai sekelompok kecil peminat di setiap pelusuk dunia dan Alhamdulillah tidak sesiapapun yang boleh mengalahkan peminat Arashi yang paling ramai iaitu dari negara matahari terbit itu sendiri.


Dan jangan menganggap peminat dalam sekelompok kecil itu beridolkan Idol yng tidak dipandang. Sekecil manapun kelompok peminat Arashi di sesebuah tempat, jiak and aingin melihat keajaiban, jejakkan kaki sekali ke Tokyo National Olympic Stadium, di situ anda melihat bermula dari satu kelompok kecil peminat mereka apabila disatukan bersama dari seluruh dunia, bukan hanya sekadar belasan ribu tapi puluhan ribu peminat berkumpul bahkan sentiasa mampu memenuhi Stadium Kokuritsu hingga langsung  tidak meninggalkan satu tempat kosong.

Simply, they have ton of thousand fans from all over the world which can make a  full house in Tokyo National Olympic Stadium.


No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad