Monday, September 02, 2013

All Is Ikemen... but Only One For Me



Hari ni, aku nak buat coretan ckit ttg idol lelaki2 kacak yg menjadi impian setiap gadis but as a straight girl just to mention here actually aku lbih suke glar diorang idol yg aku adore drpada buat sikap gedik dekat kt sume orang “He’s my husband! or He’s only MINE! Or My Iciban is him! Or Saranghae Oppa! Or whatever lagilah… HECK NO! im not that girl. I have a bf and just like I say before, I just loving them as an my lovely idol, not more than that okay J Actually, sume artis lelaki kt bwah ni bukanlah idol sbnar aku, but since diorang ni popular, femez, bnyak peminat, I  just take them as an example. Itu jugak tak bermaksud idol aku ni tak popular, diorang popular sebenarnya nih esp kt negara klahiran diorang ni sendiri, tapi Cuma kurang pendedahan kt Malaysia, tpi aku x kisah pun sume tu, yg penting aku  minat diorang bukan sebab kepopularitian tpi sebab tengok diorang ni je, one word can describe them, Happy. Then, nk tahu siapa yg pling aku adores skali dalam dunia hiburan ni, kenalah baca sampai habis ya, so, have a happy reading ^_^

Sehebat wajah DON Shah Rukh Khan ( mak aku tabik giler kt SRK… sume drama SRK dia tonton. tapi balik2 dia jugak yg ckap dia pling minat Salman Khan. Lpas tengok citer Aamir Khan pulak “ha!! Tulah hero favorite mak!”)


Sempurna tubuh Aaron Aziz (ni pun, mak aku tak kisah ulang bbrapa kli watch KL gangster, dia ni adores giler kat Aaro Aziz n Adam Corrie but actually dia nk tengok Sofi Jikan je pun, “Lu Sengallah!”fav tackline mak aku. yg herannya dia gelar citer ni citer KING!)


Sekacak Pontianak Hollywood Robert Pattinson ( gara2 pontianak famous Twilight yg ter overposed kt seluruh dunia, ni yg buat adik pempuan aku naik gila, pantang tengok vampire kacak ckit, maklumlah dh tkena tempias watak NY lm filem Koishite Akuma.)


Semacho rupa Rain (rindu nk tengok citer full house, best romantic comedy ever but now msih setia kt Boys Over Flower, bukan yg Korea tu tau, x minat lh yg Korea tu, K minat yg 2nd version after Taiwan ingat lgi tak?, yup! Japanese version apa tajuk dia tadi, aaa… Hana Yori Dango! Suke citer ni <3)


Secantik wajah feminine Jang Keun Suk (banyak yg kata wajah dia ni feminin, mm… not badlah, ada jugak tengok watak dia dlm You’re Beautiful. X paham lh aku, pempuan tu ke, JKS yg beautiful? Hmm… confius confius otak aku. Actually, aku ada poster besar dia kt rumah. Msih tak tercabut lgi dlm Majalah Yezz!. Syg nk buang coz org ckap “giler buang barang idol Korea”. Klau nak ameklah… datang umah eh.)


Sepopular artis Korea Kim Hyun Joong (tak asing lagi klau nama mamat ni kua paper. Mulalah terkenjit2 budak pompuan kena tempias actor kacak ni. Memang popular habis lh mamat ni, dlu, aku msih ingat lagi kump dia yg boleh tahan jugaklah famous dia, SS501. Sedap jugak didengar lagu diorang ni tapi, since KHJ kuar then make a solo comeback, mcm dh tk nmpak lagi desas desus kump ni. Tengok lgu solo dia pun boleh tahan gk. Tpi tlalu banyk dedah sana sini. So, it’s better to stop watching him. Btw, sepopular mana pun mamat ni, aku tetap setia ngn Han Geng Superjunior tpi mcam mak aku ckap jugak, favorite aku Lee Jae Jin, ala… yg comel main gitar lm grup Ft.Island tu. Well, as mom as daughter, hehehe…)


Sefamous penyanyi popular Justin Bieber (ni pulak station kakak aku. Honestly my step-sis. Dia ni minat lagu owg putih je tpi still adores rock juang2, rock kapak sume tu, still adore lagi ni. Kua jer lagu baru JB ke, Rihanna ke, Akon, Beyonce dia lh yg rajin upload jdi theme ringtones phone dia tu. )


Secair rupa menawan Omar Bolkan Algala (first time adik pompuan aku tunjuk pic mamat arab nih, memang cair habis, 30 second gaze aku tk beralih tgok mamat ni. Half melt aku dibuatnya. Masyaallah, berdosa mata che’. Walaupun tak seseksi artis Korea, ketampanan paras dan kemisterian anak matanya, Masyaallah….  Cair habis,  Adik aku punya pasal lah ni!)


Sepintar watak detektif Oguri Shun ( siapa tak kenal comic+anime terkenal Jepun Det. Conan. Sume siri adik aku download, rajin betul dia nih. Pminat fanatic anime lh katakan. Kalo tengok anime tak kacak manapun Conan Edogawa ni, setakat budak kecik cermin mata besar yg comel adalah. Tpi kalo tngok real life Shinichi Kudoh, tu lah Oguri Shun. Memang handsome lh dia ni. Belum lagi watak Rui dia dlam drama Hana Yori Dango. Lelaki kacak rambut perang tu. Lembab lh org tak knal watak dia. Then yg last sekali filem MALATUP dia Crows Zero. Kt Sarawak memang famous hbis citer ni. Smpai gangster cina tepi jalan pun pandai teriak “TAKIYA GENJI!!!”)


Setampan putera Domyouji Matsumoto Jun (Jun ni ahli paling tampan kump Arashi. Yup! Memang aku sokong 100%, tpi bab yg aku rase cm tak puas dia ni pun ahli paling bongsu Arashi. Di sebalik sikap dingin Domyouji, penampilan matang dia, aku ingat dia ketua Arashi, maklumlah dia ni yg paling dberi perhatian dlm grup, banyak fan pulak tu. Then, tkjut giler ku dapat tahu Ohno yg paling tua lpas tu pulak dia jugak Leader, mati2 aku ingat between Ohno/Nino tu yg youngest. Org ckap disebabkan drama Hana Yori Dango, lgu Wish Arashi diperkenalkan pada umum sebab tu lah org mula banyak knal Arashi. Tpi dri pengalaman aku, bukan Hana Yori yg pknalkan aku kt Arashi tpi dri first concert Arashi yg  aku tengok, 2007 Arashi Around Asia In Dome. Mmang dulu Jun yg first tarik perhatian aku but sometimes human’s change, I finally realize I love Ohno more. Hahaha… btw Jun, thank u so much coz treated Ohno as Your younger bro sometimes.


Secomel raut wajah David Archuletta ( macam penyanyi famous Justin Bieber, tpi budak ni comel sikit dri JB. Memang cute lh budak ni. Honestly, tak ambil detail sngt pasal budak ni coz… tak nak amek tau pun, hehehehe…. Klau nk tau fav boy aku dri Hollywood, ni ha, of course lah pelakon cilik yg pegang watak Harry Potter tu ha, Daniel Radcliffe. Budak yg belajar kt sekolah jampi serapah yg apa benda lah sume tu, yg buat magik2 pelik tu. Student cute pakai cermin mata tu je yg aku adores. )
admittedly, diorang memang hebat, package lengkap but terpulang pada siapa yg minat, for me.. psssss…. Sorry… :3


Yang ku pandang hanya Ohno Satoshi (gomen ne Jun… apepun K tak lupa Arashi. Love Arashi as much as I ove Ohno too.
Kekekekekeke….. jangan marah ye…hehe, ohno comel ape, sempoi je pnampilan dia, tak banyak cakap, easy word peaceful type, dia senyum pun cute, shy and always quiet sbb tu suke sngt kt ohno...oops! forget something, Arashi too ^_^)

No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad