Friday, November 07, 2014

Kenali Karakter Anda Melalui Warna Kegemaran





 Soalan ;
Dalam satu pertandingan cosplay, anda dikehendaki mengundi salah seorang cosplay yang memakai warna kegemaran mereka. Siapakah antara cosplay berikut yang anda pilih?

Miss PINK yang pakai baju Merah Jambu
Miss EARTH pakai baju Hijau
Miss DIVA pakai baju Merah
Miss SUNSHINE pakai baju Kuning

Mereka yang pilih Miss PINK


Merah Jambu adalah lambang Feminin. Gadis yang sukakan rona ini adalah golongan yang sangat manis, sensitive, lembut dan sangat gemarkan gaya yang menonjolkan sifat keperempuanan. Dalam apa jua keadaan, “pinky girls” gemar berfesyen dan suka tampil cantik. Paling menarik, biarpun mereka kelihatan lembut, namun mereka sebenarnya mereka tidak gentar dengan apa jua cabaran!

Mereka yang undi Miss EARTH


Ya, warna hijau tidak hanya melambangkan kesegaran. Malah hijau juga berupaya menenangkan perasaan dan jiwa seseorang. Gadis yang menggemari rona ini sukakakn keamanan, tidak mudah panic dan sentiasa tenang walau dalam kesusahan. Uniknya mereka apabila gaya “low profile” menjadi pilihan utama untuk menerajui kehidupan. Mereka juga mudah didekati walau sedikit pendiam dan pemalu.

Mereka yang undi Miss DIVA


Merah tanda Cinta. Merah juga symbol keberanian. Gadis yang tidak lekang dari warna ini memiliki personality menarik tetapi sukar dijangka. Sifat ingin mencuba dan berani memang mudah dilihat dalam diri mereka. Pantang dicabar dan pasti menyahut cabaran dengan daya keyakinan yang tinggi. Mereka juga memiliki sifat anggun dan seksi yang semulajadi. Berilah apa jua helaian fesyen, mereka pasti bijak menggayakannya dengan penuh persona dan sensual.

Mereka yng undi Miss SUNSHINE



Senyuman dan gelak tawa sangat sinonim dengan si manis yang sukakan warna kuning. Memiliki karakter yang ceria, peramah dan bersemangat. Sukar untuk melihat mereka berwajah muram. Tidak hairanlah mengapa mereka sungguh bijak. Setiap perkara dalam kehidupan dilaluinya dengan berfikiran positif. Selain ceria, golongan ini juga suka membuatkan orang lain ketawa.

No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad