Saturday, November 01, 2014

17 My Dreams That I Want To Fulfil It



1)     Aku ingin ikut serta dalam rancangan The Amazing Race Asia bersama adikku Aisya.

2)    Berkunjung ke rumah saudara Ayah di Makassar, Indonesia.

3)     Aku ingin menemui Cosplayer kegemaranku iaitu Kipi. Dia comel lho.

4)    Aku ingin berkunjung ke Jepun pada tahun 2020. Dan target ku yang utama menjejakkan kaki di National Tokyo Dome, Kokuritsu. Insyaallah..

5)    Semoga aku bisa menghantar kedua-dua orang tuaku ke Mekah untuk mengerjakan ibadah Haji.

6)    Aku ingin punya rumah/pangsapuri sendiri yang sederhana besar dan mengajak adikku Aisya dan Aremeer tinggal bersama.

7)    Aku ingin belajar berenang, terus… menerokai lautan dalam.

8)    Aku ingin ketemu sama Arashi dan peluk Ono Satoshi.

9)    Aku bercita-cita membuat dokumentari tentang haiwan yang tersembunyi di lautan dalam.
10) Aku ingin melihat penguin, white bear, monyet kutub Jepun, dan ikan paus dari jarak dekat.

11)   Aku berharap bisa nikah sama cowok yang suka akan haiwan dan paling penting dia sayang sama aku.
12)   Kalau punya anak, aku cuma ingin satu anak perempuan dan 2 anak laki-laki.

13)   Adik lelakiku berhasrat mau menjadi national goalkeeper but I want him jadi seorang Doktor. Doktor yang bena-benar bertanggungjawab.

14)   Aku ingin menjelajah ke Eropah untuk mendalami ilmu sejarah peradaban Islam di Cordoba.

15)   Aku ingin pergolakan di bumi Gaza akan segera berakhir sebelum dunia kiamat. Beri mereka kesempatan untuk merasai kedamaian dan keamanan di bumi ini yang bukan milik kita, bukan milik Israil tapi milik Allah SWT yang mana rakyat Palestin juga berhak mengecapi keamanan di atas bumi yang dipijaknya.

16)   Aku ingin melihat KEDAMAIAN dan PERGI dalam keadaan selesa yang penuh KETENANGAN.

17)   Aku ingin bertemu CINTAKU (Allah & Muhammad)

InsyAllah, semoga impianku diperkenankan olehNya. Amin...

No comments:

Post a Comment

I Love All My Followers ^_^

Entry Babab.net

hatsune_miku_cursor

Singing Hatsune Miku

snow_pink

cute_anime_girl_bottom_left

cute_anime_girl_top_right

Streampad